Jun 9, 2022

Nifayyi Warung dan Kafe - Best Warung di Ipoh

 

Tak tau nak cakap macam mana , Sedap nya makanan dekat Nifayyi cafe ni . Saya ni tak pernah menipu kalau bab makan. Kalau saya review tu sedap confirm sedap . Patutlah ramai orang dekat cafe tu , saya dan kawan-kawan dah siap booking 3 hari sebelum . Kalau tak mau lah tunggu lama dekat luar. Nifayyi warung dan cafe dibuka setiap hari pukul 12 tengah hari sehingga 11.30 pm . Bukan jer makan jer sedap deko dia sangat cantik dan tenang. so korang jangan lupa OOTD dekat cafe ni .



Saya tengok jer menu banyak betul sampai tak tahu nak pilih yang mana. Saya nak makan western dan pilih Chargrill Chicken Chop Spaghetti Aglio Olio (spicy) . Portion die besar jadi sangat berbaloi dengan harga. Korang boleh jer pergi dekat website die nak tengok menu makanan klik sini .Service ok tip top sebab makanan dapat cepat dan yang paling utama toilet bersih. Surau pun ada disediakan tau.




Macam biasa dah sampai Ipoh jangan lupa ya singgah. Book dulu sesiap , whatsapp jer admin di 010-3732368 . Ha ni ada video dekat Tiktok - https://vt.tiktok.com/ZSdGgcGM5/?k=1

Lokasi :

No. 77, Jalan Kamaruddin Isa,

Taman Fair Park, 31400

Ipoh, Perak

No comments:

Post a Comment