May 20, 2023

Cantiknya Hotel Casa 33 Hatyai


Hi semua, 

Rasa lamanya tak post bercuti ni. Tahun lepas pergi Turkey pun tak sempat nak share dekat sini. Tapi kali ini saya nak share short trip saya pergi Hatyai sebelum puasa, bulan February 2023. Saya dah jejak Hatyai ni buat kali ketiga . First trip pergi rombongan naik bas , second trip pergi sendiri naik kereta api  (Hatyai naik train). Trip untuk kali ini saya pergi dengan kawan naik kereta sampai ke Hatyai . Kalau naik kereta ni best nya boleh shopping barang banyak dan sangat senang rupanya bawak kereta ke Hatyai. 

Kami menginap 2 hotel untuk 3 hari 2 malam . Hotel pertama adalah Casa 33 Hatyai dan seterusnya Siam Mansion Hotel . Sangat-sangat recommend untuk menginap di 2 hotel ini . Kami book di Agoda Hotel Casa dapat harga RM246 per night untuk Twin Room dan RM232 untuk King Room . Hotel Casa servis terbaik dan kawasan Hotel sangat cantik boleh OOTD . Masa datang jer terus ada staff akan layan dan disediakan welcoming drink. Hotel juga berdekatan dengan 7E, almaklum lah kalau lapar boleh cari makan. 



Jangan lupa bawak baju renang disediakan kolam renang untuk mandi. Bagi yang  membawa kereta parking ada disediakan tetapi lebih senang park di luar Hotel sebab limited nak park di dalam Hotel. Kami 5 orang ambil 2 bilik , King Room dan Twin room, ada caj ya bagi lebihan pax di dalam satu bilik dan mereka check passport setiap orang yang menginap . Tuala, seterika (iron), hair dryer dan travel adapter disediakan juga. Ada cafe juga di dalam hotel ini boleh beli kopi dan teh . Sesiapa yang nak berkunjung ke Hatyai bolehlah menginap cepat2 book selalu full dan pakai baju cantik-cantik tangkap gambar ok. Yang tangkap gambar kami ni staff Casa tau . cantik sangat!


Video Tiktok -  Casa 33 Hatyai

2 comments:

  1. lawa. warna putih. minimalist. hehehe memang syok ambil gambar

    ReplyDelete