Apr 27, 2018

Lazada Birthday Festival Blogger Contest

https://www.lazada.com.my/blogger-contest/

Hi, bertemu kembali dengan Lazada Birthday Festival Blogger Contest. Nasib baik sempat join, ada dapat email dari Lazada. Kalau dapat email sebab contest, mesti lah happy. Setiap tahun tak miss nak join. Hadiah best sangat. Lazada melancarkan Birthday Festival Sale https://www.lazada.com.my/birthday-sale/ yang akan berlangsung pada 25 hingga 27 April 2018 ini tersangat istimewa kerana Birthday Lazada yang ke-6 tahun! Terdapat pelbagai jenama produk sehingga 90 percent diskaun tau. Rugi tak beli ini.

Sempena Birthday Lazada yang ke-6 tahun  lokasi yang saya pilih adalah Flora Cafe Kuala Lumpur. Berkonsepkan bunga-bunga menjadi pilihan saya. Perhiasan bunga dan deco yang menarik memberi suasana yang sangat eksklusif dan romantik.

1

Tema mestilah Flower Birthday Party. Deco dan hiasan yang penuh dengan pelbagai warna-warni dapat memberi ketenangan dan kesegaran .Dekorasi yang kita perlukan ialah:-



Untuk menghias tidak perlu menggunakan kos yang banyak dengan harga RM10.70 sahaja dapat 15 head bouquets Rose Flower bagi kelihatan cantik dan menarik.

Tak menarik lah tanpa birthday banner di hias, jadi saya memilih banner untuk hanging deco. Sekarang promosi RM29 sahaja



Birthday cake semestinya Flower cake! Tema pun Flower birthday party bersesuai dengan cake bunga yang sangat cantik dan  sedap untuk para tetamu makan dengan penuh kenikmatan. Yummy!

Image result for flower cake design

Untuk lebih meriah mestilah dihiasi dengan light dekorasi iaitu candle blossom lotus. Harga yang sangat berbaloi RM14.02 sahaja. Uniknya candle blossom lotus ini menghasilkan musik.


OOTD untuk tema flower party semestinya flower dress! Harga pun best RM49 sahaja. Elegant sangat sesuai dengan tema.



Summer Casual Women Long dress hanya RM45.99. Corak bunga yang sangat menarik minat si gadis untuk membeli.


2 comments: