Apr 27, 2012

picnic-rakan sekolah di kuala woh




masa:9 pagi
tarikh:25/4/2012
siapa:rakan sekolah
-airynn
-muzianis
-fatinah
-umi najwa
-ain mansor
-wan huraizah
serta 
-afiq

assamualaikum semua para pembaca yang sudi membaca,baru jer nak update entry..aku mengambil masa yang lama untuk menaip naip ni..walaupun tak susah mana..

tajuk berjudul picnic,ala picnic kecil kecilan jer..rakan2 sekolah jer pun..heee,kami dah lama dah rancang nak buat berkelah ni,alhamdulilah jadi..jadi,pukul 8.30 kawan kita yang bernama aireen mengambil kita di hadapan rumah dengan sebuah kereta hitam,fuh kita auto la..mana main manual2 ni..ecehhh
setelah masuk dalam kereta,fatinah sudah ada..umi jer belum ada lagi,jadi hanya berapa meter dari rumah ku,aireen yang memandu sangat cermat pergi la mengambil umi pula..jadi kami berempat menuju ke kuala woh..takde la jauh mana,boleh la sampai..hee

setelah sampai,kami mencari muzianis yang menaiki kenderaan bersama family beliau..muzi sudah sampai membentang tikarnya..ewahhh..aku dan fatinah pergi dahulu ke tempat muzi..dan tiba2,kami ternampak anjing weh,dan aku apalagi,dah le aku pernah trauma kena kejar anjing dulu..aku nak cabut jer,nasib baik ada fatinah dan tinah berkata 'che are,che are,jangan lari',setelah aku tak lari anjing tu tak la mengejar kami..selamat kami..alhamdulilah

tak abis lagi cite ni,tengok la dulu gambar ni..kejap lagi teman menaip lagi ya..


ni la ayam yang dibakar oleh cik muzianis kita,ni gambar die kat bawah..







ni sape plak ni?sebuk interframe..nasib baik comel.LOL


terima kepada cik muzi kita yang sangat sangat rajin membakar ayam serta cik aireen kita ya...dan ayam yang kami makan sangat la sodap dan sodap..setelah siap bakar ayam semua,apalagi dengan pelahap tak makan makan pagi..semua duk makan..dah habis makan,fatinah dan aireen pergi la mandi untuk menyejukkan badan..aku,umi dan muzi hanya rendam2 kaki sahaja..heee
setelah habis aktiviti tersebut,kami pun bersiap untuk balik ke rumah masing2..lebih kurang pukul 1pm la..the end.hee


ewahh..ni gambar pemilik blog che A..nak berkenalan..boleh2


p/s:tahniah rakan2 yang dapat matrik.

No comments:

Post a Comment