Aug 11, 2011

lawatan di pahang

TARIKH:22,23,24/7/2011
PELANCONGAN KOPERSI SEKOLAH
DI NEGERI PAHANG

hari pertama
melawat di kraftangan
ladang tebu




hari kedua
ke taman negara
jungle trekking
canopy walkway
rapid shooting
malam kebudayaan


menuju ke taman negara

naik boat


di hutan


dah sampai setelah jauh berjalan.untuk canopy walkway.tengok ramai gile pelancong luar..mana orang malaysia ni?
dekat sejam jugak tunggu giliran untuk canopy ni..fuh,sebab ramai



selapas canopy walkway,kitaorang pergi naik boat..memang masa ni.abis semua basah..main2 air..
air masuk mata semua.aduh2.

lepas naik boat,sampai ke rapid shooting..wat macam tarzan lepas tu masuk air.memang best main tu.
tapi takde gambar main tu..ni jer gambar ad tu pon ambik kat fb orang.hee

ni gambar candid lari nak g mandi lah konon.hee
memang sangat best disini..rindu taman negara,pahang.the best..lepas tu kitaorang siap2 untuk balik ke sekolah temin.

ni malam kebudayaan

hari ketiga
kuala gadah(gajah)
deerland





sampai disini perjalann kami di pahang.tahun depan belum tentu dapat join PKS LAGI.rindu2 jadi tamu and hos.



No comments:

Post a Comment