Dec 4, 2010

contest gambar paling chill

saya nak join sbb http://syulola.blogspot.com/ kat chit chat saya bagi link..

CONTEST GAMBAR PALING CHILL


syarat2:-

1- Tangkap gambar korang PALING CHILL tak kisah individu atau ramai-ramai. Boleh edit kalau suka. Caption gambar kena buat tagline sendiri contoh : 'Kami Happening, anda?!!'. (tak perlu cerita tentang gambar, aku cuma mahu tagline)

2- Buat entri pasal contest ni. (itu sudah mesti). Linkkan URL entri korang ke entri ini. Tajuk entri : "CONTEST GAMBAR PALING CHILL !!"

3- Letakkan banner contest ini di entri anda, dan sidebar juga. Linkkan ke entri ini.


4- Follow blog ini, i mean
http://daricahayahati.blogspot.com/

5- Tag paling koman 3 blogger. pastikan mereka tahu contest ini. :)

6- Bagi tahu anda suka warna apa jugak. :)

Tarikh tutup : 31 DISEMBER 2010


ini die gambar saya pertaruhkan

TAGLINE:we like smile.chill
want tag?
nnt saya bagi tahu di shoutbox masing2.t.q
warna kegemaran saya pink..

No comments:

Post a Comment