Sep 30, 2022

Giveaway Suka-Suki Mamapipie

 

Saya dah lama tak aktif dalam blog ni, macam nak comeback semula la. Maaf semua kalau tidak mengenali saya, saya nya post pun sendu  sibuk sangat dengan kerja .

Saya terlogin dan ternampak post Mamapie buat GA rasa macam nak join macam dulu-dulu. Ramai blogger buat GA la bagi hadiah la. Tengok hadiah mamapipie pun comel-comel la, kot lah rezeki dapat.

Kita paling suka post makan-makan di blog Mamapipie , semua review rasa nak cuba. Antaranya;

Shopping Di Seven Cafe by Seven Eleven Seksyen 7 Shah Alam, Selangor

Home FOOD Dinner di Restoran Cozy House Great Eastern Mall, Jalan Ampang Kuala Lumpur Dinner di Restoran Cozy House Great Eastern Mall, Jalan Ampang Kuala Lumpur

Dinner di Laparbetul.co Kapar Klang Selangor

btw Mama kita dah subscribe youtube mama dan follow ig.

2 comments:

  1. All the best ya! BTW salam perkenalan. Singgah sini tambah kawan.

    ReplyDelete
  2. Assalam...jemput join giveaway saya! :) https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2022/10/giveaway-contengan-cuya.html

    ReplyDelete