Jul 21, 2019

Menginap di Avenue Garden Bangi Hotel




Siapa pernah pergi Bangi Wonderland Theme Park? Ha kalau nak tahu Avenue Garden Hotel sangat berdekatan dengan Bangi Wonderland. Sebenarnya hotel ni dah dekat dengan rumah saya tapi disebabkan keluarga datang , saya book bilik di sini. Selalu pergi kerja balik kerja lalu teringin jugak nak bermalam kan. Haritu saya first time datang, memang cantik dan ekslusif lah. Tak sangka hotel dekat rumah ni selesa sangat! Saya ambil 2 single bed dengan harga Walk in RM208. 



Fasiliti cukup lengkap, ada TV, aircond dan FREE WIFI. untuk parking anda perlu park dekat kawasan yang disediakan. Parking memang senang, ambil jer tiket, lepas tu jika nak keluar bagi resit parking dekat admin hotel untuk cop, tiada bayaran untuk parking yang menginap di hotel ini.








Bagi saya Avenue garden sangat selesa untuk menginap, bilik luas dan lobi yang sangat menarik.
    Nak tempah boleh pergi ke laman web https://avenuegardenhotel.com.my/
AddressNo.3, Pusat Perniagaan Bangi Avenue, Persiaran Bangi Avenue, Seksyen 2, Taman Bangi Avenue, 43000 Kajang, Selangor


1 comment: