Nov 6, 2018

LAZADA 11.11 SHOPPING FESTIVAL



Hi, Lazada 11.11 shopping festival Comeback 'The Biggest ONE DAY SALE'  pada 11 NOVEMBER 2018 ini. Jom ramai-ramai shopping online di LAZADA. Tawaran serendah RM1 dan diskaun 90% tau!

Kalau nak di ikutkan memang banyak barang nak beli, dah LAZADA buat sale ni, mestilah join kan,. Rugi tak beli time sale ni. Tapi tulah duit pun dah banyak bayar macam-macam. dapat ke saya beli time sale ni, hmmmm. Antara barang wishlist yang nak beli time Lazada 11.11;



Handphone pakai sekarang, dah macam-macam rosak,  dah dekat 5 tahun berkhidmatnya. Saya pun dah lama tak tukar handphone baru. Orang cakap HUAWEI MATE PRO ni cantik bila snap gambar. Kerja saya banyak menggunakan kamera dan video. Ramai suggest untuk pakai Huawei Mate 20 pro ni, FREE wireless charger pulak tu. 


Saya dah 3 bulan pindah rumah sewa baru, tulah bilik kosong lagi tiada desk drawer. Bila tengok ada FREE SHIPPING, harga pun OK, tak sabar nak tunggu 11 November ni. Desk drawer ni boleh lah saya letak barang2 peribadi, buku dan pelbagai. 


Langsir pun tak ada lagi dekat rumah sewa ni, nak tunggu sale baru nak beli. Sekarang terlopong jer tingkap kita. Tengok dekat Lazada cantiknya. Pelbagai color ada tau. Brand new dan high quality,elegant style dan material pun okay.


Semoga ada rezeki memang Lazada blogger contest  tahun ni. Akhir kata, selamat bershopping sakan di Lazada 11 November ini.

3 comments:

  1. cantiknya langsir tu. shu haritu bershopee ja. xmasuk lazada pun.

    ReplyDelete
  2. skrg sale 12.12 pulk. pitam. tiap2 bulan sale hehehe

    ReplyDelete