Aug 26, 2017

Merdeka!Merdeka! Blogger Contest



 http://www.lazada.com.my/blogger-contest/

Click Banner

Assalam, Lazada tidak pernah menghampakan para blogger di Malaysia. Kali ini Lazada akan membuat contest sempena Merdeka yang ke 60 tahun. Blogger contest akan berlangsung dari 21 Ogos sehingga 31 Ogos 2017. Hadiah untuk para pemenang sangat lah best jadi rugi kalau tak join.
Sempena Merdeka juga Lazada akan membuat special diskaun up to 80% jadi boleh click disini :(http://www.lazada.com.my/merdeka-sale/)

Untuk join contest ini ada syarat-syaratnya. Blogger hendaklah menjawab soalan yang diberikan.

a. What do you love about being Malaysian? 

Alhamdulilah Malaysia telah merdeka selama 60 tahun pada tahun ini. Semestinya sebagai rakyat Malaysia saya sangat bersyukur dilahirkan di negara ini kerana bebas dari peperangan, dapat hidup dengan aman dan damai berbanding dengan negara yang masih berperang, mengalami kebuluran, kesakitan dan kerugian yang ditanggung. Selain itu, yang menyatukan kita sebagai rakyat Malaysia adalah sukan. Tanpa berlainan agama dan bangsa kita meraikan kemenangan bersama dalam apa jua bentuk sukan ini dapat kita lihat di Sukan Sea 2017, kita sebagai tuan rumah untuk kali ini menjadi satu platform untuk kita sama-sama memeriahkan sukan yang terbesar di Asia Tenggara ini. Selamat Hari Merdeka yang ke-60 Tahun Malaysia.





b. Choose your favorite local brand here : http://www.lazada.com.my/local-brands/ 




c. Select two product from that brand that you love. The Article must contain screenshots of the products mentioned. 



Saya memang tengah cari laptop desk sebab rasa tak selesa asyik letak dekat atas katil jadi lebih selesa kalau ada desk laptop. Saya berminat dengan laptop desk SSF Brand simple tapi nice. Meja size pon okay dengan laptop saya. Harga RM66.90 dan save 13%.



Saya mencari jugak Photo frame untuk gambar convocation, sebab belum dapat cari lagi photo frame yang menarik. Jadi SSF brand menarik hati saya untuk digantung di dinding bilik saya. Boleh lah lepas ni saya hiaskan bilik saya dengan gambar-gambar ketika convo. Harga yang berpatutan untuk 7pcs photo RM149.



1 comment: