Sep 14, 2016

Beauty Box Giveaway by Sally Samsaiman!

 http://www.sallysamsaiman.com/2016/09/beauty-box-giveaway-by-sally-samsaiman.html

Salam

okay entri pasal product, aku paling suka foundation, kalau keluar paling simple pakai foundation dan lipstik jer. First foundation aku pakai sampai sekarang adalah super glowing foundation dari Farra Beauty. Sebab apa aku suka foundation farra beauty kerana long lasting, boleh bawak solat,  ada SPF 35 dan dapat repair kulit (jerawat, jeragat, parut) dan paling utama muka akan flawless.

Kalau skincare sekarang saya guna campur dua brand body shop dan farra beauty. Farra beauty (Cleanser, krim malam) Body shop Vitamin E (Moisturizer, Toner, Scrub). Muka saya kering dan sensitif, Jadi saya amat mengutamakan product semula jadi dan sesuai dengan kulit muka.

Wishlist Product teringin nak try Mary Kay.



5 comments:

  1. Hi Atiah,

    Thanks sebab sudi join giveaway Sally..Sally belum boleh publish link Atiah sebab masih belum buat syarat ke-4..nanti dah siap baru Sally publish, okay?

    Love, Sally :)

    ReplyDelete
  2. hai.singgah bw dr Ga yg sama. goodluck ye :)

    http://akuhanyagadiskampung.blogspot.my/2016/09/beauty-box-giveaway-by-sally-samsaiman.html

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan. Singgah dari GA yang sama

    http://ape-kinah.blogspot.my/2016/09/beauty-box-giveaway-by-sallysamsaiman.html

    ReplyDelete
  4. Hi!

    First of all, thanks sebab sudi join giveaway Sally…Senarai penyertaan dah pun Sally update dalam entri (http://www.sallysamsaiman.com/2016/09/senarai-penyertaan-beauty-box-giveaway.html) dan sekarang Sally tgh datang dan buat spot check! Hahahaha..ok tak…Sally gurau je…saje nak datang menjengah entri korang sesambil sedekah PV utk harini…

    Senarai pemenang akan Sally publish pada 2hb Oktober 2016 pada pukul 12.00 tengahari…Jangan lupa tengok siapa yang bertuah tu tau!

    ReplyDelete