Mar 14, 2011

sambungan internet ke laptop problems

so kalau terjadi pada korang macam che-are ni.ape perlu buat
apalagi call TM lah kan


die suruh buat ni,buat ni,kite ikut je lah kan
dan terus dapat
suka2..
nasib baik lah aku pro dalam bab2 ni.(hee)
my parents?
satu apa tak taw
ayah cakap:kalau takde kamu tak taw lah ayah nak wat apa
adik che-are:sampai hantar msj kat fb lagi sebab malu nak gi taw kakak die ni
terima kasih akak.katanya
heee
kalau terjadi kat korang tak payah bising2.cool sahaje.hee
padahal semalam punya che-are bising tiba2 internet takde

p/s: jugak pada akak yang suruh wat apa2 tadi..finally oke jugak




2 comments: