Feb 2, 2011

followes 100




baru jer dapat pengikut yang ke-100.hee
tahniah cik cahya calon yang bertuah
saya tag kepada awak
baru dapat pengikut ke-100 dah mengada2 .hee
orang lain yang dah beratus2,takde kisah pon.hee
namun begitu,semakin bertambah pengikut menyebabkan kita
tak berhenti-henti untuk mengupdate blog kan
ia menjadi peransang untuk tidak berhenti daripada berbloggie
pada mulanya chea dah nak berhenti berblog,tapi tak boleh lah dah menjadi habit setiap hari
mesti nak update walaupun satu entry
terima kasih kepada pengikut2 yang lain jugak.yang selalu bw disini






p/s:selamat tahun baru cina yang berbangsa cina di tanah tumpahnya darahku.MALAYSIA

3 comments:

nelly said...

tahniah .

♥cik cahya♥ said...

thankz dear. ada cter pasal u dekat blog i. singgah2 la yew ;))

che-a/atiah said...

cikcahya:welcome