Sep 28, 2011

jamuan kelas 5y 2011

salam semua.
baru harini nak update..walaupon spm tinggal beberapa hari jer lagi..tak nak cite pasal spm.kita nak cite pasal jamaun kelas kita tadi..sangat best with frenz dan lagi satu hari ni hari jadi kawan baik kita NUR ADILAH BT MOHD AKHIR.






HAPPY BIRTHDAY DILAH
kitaowang sekali sambut hari jadi dilah

ni ada gambar2 semasa jamuan dijalankan:--



oke.mesti pelik knp ada 2 org cikgu.cikgu perempuan yg comel tu ckg amna(GURU KELAS 5Y)
cikgu laki tu ckg hanif (MANTAN GURU KELAS 4Y@ajar fizik)


dila dapat hadiah!

cikgu2





kek syuhada buat.sedap tak??boleh tempah kat die.









Sep 24, 2011

sinetron terbaru di asto ria:NADA CINTA

sinetron boleh dikatakan sinetron muzikal,ala2 HIGH SCHOOL MUSICAL..




Mikha Tambayong berperan sebagai Nada atau Cinta
* Randy Pangalila 
berperan sebagai Ricky 
Donny Michael 
berperan sebagai Alex
Dewi Sandra 
berperan sebagai ibu Rina 
Luna Maya 
berperan sebagai ibu Susan 
Primus Yustisio 
berperan sebagai Erwin
Dicky Wahyudi berperan sebagai Faris
Olla Ramlan 
berperan sebagai Nia
Michella Putri berperan sebagai Rasty





sinopsis:-
"Faris adalah anak orang kaya raya dan terpandang yang sedang menjalin hubungan dengan Rina, seorang guru musik dari keluarga biasa. Hubungan ini ditentang oleh Tirta, ayahnya. Faris dipisahkan dan dipaksa menikah dengan Nia. Sementara itu Rina ternyata hamil dan melahirkan anak perempuan yang kemudian diculik oleh adik Nia dan dibuang di panti asuhan.
Enam belas tahun kemudian, Nada, anak perempuan yang dulu dibuang oleh adik Nia, kini sudah tumbuh menjadi remaja yang cantik dan sangat mencintai musik. Nada selalu dibayang-bayangi keinginan untuk segera bertemu orang tuanya yang entah ada di mana. Nada pun nekat kabur ke Jakarta.
Ketika tiba di Jakarta Nada nyaris saja tertabrak mobil tapi berhasil diselamatkan oleh Rina. Sayangnya pertemuan anak dan ibu ini tidak membuat mereka saling dekat. Nada kini bergabung dengan pengamen jalanan. Lalu Nada dan teman-temannya membangun sebuah warung di depan sekolah mewah, di mana Rina ternyata mengajar musik di sini.
Nada kembali bertemu dengan Rina. Ketertarikan yang sama terhadap musik perlahan-lahan membuat mereka semakin dekat. Sementara itu Ricky, siswa favorit di sekolahan ini, terpesona dengan kemampuan menyanyi Nada. Hal ini membuat Rasty, pacar Ricky, menjadi cemburu dan ingin menghancurkan Nada. Rasty selalu berusaha menyingkirkan Nada.
Kemudian diketahui bahwa Rasty ternyata adalah anak Faris dari Nia".



credit from-http://www.slidegossip.com/2011/01/sinopsis-dan-daftar-lengkap-pemain.html

Sep 23, 2011

sangat2 sedih we got married final khuntoria.(ENG SUB)

berciciranlah air mata tengok last we got married khuntoria..memang sedih..mereka sangat sweet
love khuntoria!