Jul 19, 2010

masam2 mAnis

kat sekolah
orang pertama tegur aku
sememangnyer atiq
hee
ayt yg die akn sebut,ak dh taw dah ayt ape sebelom die sebut....
"x rindu azmira kew"
hahahahaha
"perlu kew rindu ko"kata aku..
azmira wat muke.dan berkata 2 ari azmira x dtg sek x kn x rindu kot..
aku mula terfikir,ye lah azmira@atiq x dtg sek sbb sebuk mase sek g bukit merah
hahahahaha
ak n atiq kamcing so klu ak kutuk die kew or marah die
of coz die x terase langsung n die xd perasaan tok marah ak balik
whateverlah atiq...ko kwn yg memahami,best kwn n ko..
tutop cite pasal atiq

dilah sememang nyr mule jer msk clss td,mest ad jer cite
smp ak nk study pown x leh sbb ak lah pendengr setia die.
klu luahkn perasaan mest kat ak..
nsb baik lah kwn ko ni sanggup mendgr,klu owang lain..entahle weh..
ape pown ko bff ak sampai bile2 k..
tutop cite pasal dilah

mimi adalah kwn ak yg sempoi dan suke buli tasha..hahaha
duk dkt n ko sememangyr x abis2 nk gelak...
ak n tasha suke gelak n aksi ape jer ko wat..
n x abis2 gosip pasal evan(hero cite alisa) dan cristiano ronaldo
klu cite pasal artis or bola ak n mimi x leh dipisahkan
ad jer cerita..

td balik kol 4
sbb g makn n mimi,tasha n tinah di warung..

p/s:mimi jgn lupe sab2 ni g teluk batik..x jd siap ko...heee^_^




Jul 16, 2010

christian sugiano (hero sinetron alisa)


Full Name : Christian Sugiono
Nickname : Tian / Sugi
Place / Date of birth : Jakarta, 25 Februari 1981
Religion : Kristen
Height : 187 cm
Zodiak : Pisces
Hobby : Browsing Internet, Watching Live Concert
PRESTASI / APPRECIATION:
1. Actor Praised Nominator Bandung Film Festival

mula2 sy lihat anda,saye begitu terpikt dengan kekacakkan anda
dalam sinetron tu anda hensem,romantik...ahh..wat girls cair lah
ape pown x boleh nak suke sngt kat anda
sbb anda sudah beristeri iaitu TITI KAMAL
hope korang bahagia k...


so sweet


p/s:ape yg aku merepek ni..hee

Jul 1, 2010

sinetron sejuta cinta marshanda

SEJUTA CINTA MARSHANDA



MARSHANDA (Marshanda), gadis cantik yang selalu semangat, optimis, pekerja keras dan polos itu sedang dilanda perasaan bahagia. DELVIN (Baim Wong), pria yang selama 6 tahun terakhir menjadi pacarnya akhirnya ingin mengenalkannya dengan mamanya, FARAH Vicky Burki), yang selama ini tidak pernah merestui hubungan mereka.

Mereka dipertemukan saat acara wisuda Delvin, dimana Delvin menjadi lulusan terbaik, dan segera akan mewarisi hotel yang selama ini dikelola Farah. Tetapi pertemuan itu tidak seindah bayangan Marshanda, karena Farah tidak ingin anaknya menikahi wanita ‘miskin’. Farah pun mengancam Marshanda.

Memang Farah selalu mencari jodoh yang tepat buat Delvin, karena ia mengharapkan Delvin bisa memimpin hotel miliknya yang berkongsi dengan keluarganya BEN (Ben Kasyafani). Tetapi sekali lagi Delvin berhasil membujuk Farah untuk bisa lebih mengenal Marshanda dan keluarganya. Farah pun kemudian meminta Delvin untuk mengundang Marshanda dan mamanya, Asri (Lulu Kurnia), ke rumah.

Namun saat bertemu dengan calon besannya, Bu Asri sangat shock! Karena Bu Farah tak lain adalah sahabatnya dahulu, yang entah kenapa pergi menjauhinya. Farah pun semakin membenci Marshanda setelah tahu kalau Asri adalah ibunya. Farah masih menyimpan dendam masa lalu yang menyebabkan persahabat mereka retak. Farah meminta Asri untuk menjauhi Marshanda dari Delvin atau ia mengancam akan mengungkapkan fakta di masa lalu yang belum diketahui Marshanda. Asri mengalami dilema yang sangat berat, dan ia pun meminta Marshanda untuk menjauhi Delvin secepatnya.

Marshanda bingung, dan ia pun dengan berat hati menuruti keinginan mamanya, walaupun ia sangat mencintai Delvin. Delvin tidak bisa berbuat apa-apa, karena di sisi lain Farah tiba-tiba sakit karena terlalu banyak menelan obat penenang.

Ketulusan cinta Marshanda dan Delvin diuji akan banyaknya kejadian-kejadian yang seolah-olah memang harus memisahkan mereka. Delvin mulai teralihkan perhatiannya oleh gadis lain, MERRY (Alice Sofie Norin), sahabat Marshanda dan Delvin, yang diam-diam selalu berusaha merebut Delvin dari Marshanda. Sedangkan kecantikan, kebaikan dan ketegaran Marshanda juga mengundang perhatian Ben,. Lalu datang ABEL (Ashraf Sinclair), yang walaupun awalnya tidak memperdulikan Marshanda karena selalu bertemu di kesempatan yang salah, namun lambat laun ia mulai memperhatikan Marshanda.