Nov 21, 2014

banyak cerita nak kongsi tapi takde masa

salam

blog chea'ah ni dah berhabuk dah, orang pun tak sudi nak melawat, takde entry menarik.dah tak aktif macam zaman sekolah dulu, sekarang dah second year sem kedua dekat uniten memang aku takde masa nak berblog ni, masa cuti sem  haritu aku sibuk tengok tv, konon nak balas dendam masa 4 bulan tak tengok tv sibuk. kalau ada mood baru bukak lepas tu scroll kalau ada  orang buat giveaway, tengok giveaway tu menarik baru join.

sekarang aku dah sebulan lebih jadi team pakai braces, memang kena bahan aku cukup-cukup masa bukak sem haritu dengan clasmates dan member club, sabar jerlah, tapi aku okay ajer.hahaha, nenati lah aku cerita pengalaman pakai braces semua, blog lain pun dah banyak cerita pasal pengalaman diorang, lebih kurang sama jer, cuma aku tak sakit masa mula2 pakai braces, orang lain banyak yang cakap sakit.

banyak nak kongsi  sebenarnya cerita, first pengalaman aku join program gelandangan, dah dua kali aku join first masa sem lepas, yang kedua join sem ni, kelab aku anjur.tapi nanti aku kongsi.lepas tu nak cerita pasal aku jadi fasilitator mei intake lepas, first time jadi fasi. banyak lagi sebenarnya, tapi insyaAllah kalau ada masa kita kongsi.itu pun kalau ada orang baca lah, saja2 seronok jer.hehehe
wasalam


masa cuti sem jenjalan dekat kellie castle

No comments: