Sep 25, 2013

Sem break yang membosankan sebab...

Assalamualaikum saya ucapkan.
Habis sudah final exam pada minggu lepas, dah habis lama dah, harini baru nak kasi taw kat semua orang..hihihi
Kenapa kenapa aku rasa bosan setiap kali cuti sem, nak tahu kenapa, sebabnya aku cuti bukan pada cuti sekolah, lepas tu kejap plak tu cuti die, dua minggu jer taw..apa jer boleh buat kan.adik sekolah, takkan lah adik aku sekolah aku nak ajak parents aku bercuti bagai, tu tidak mngkin, mak aku plak kerja..kerja pagi balik petang..ayah plak kerja shif, tak tentu cuti die..

Itulah yang terjadi setiap kali sem break, dah setahunn lebih begini, orang cakap cuti salah waktu..nak cuti sem pun bagilah waktu cuti sekolah kan senang nak berjalan..ni dah setahun lebih aku tak bercuti dengan family taw, aku dah lah ada 3 tahun lagi nak stidy situ..tak sanggup aku kalau selalu cam ni..rasa nya orang lain pun cam aku jugak keee...hmmmm sedih lah gini..nak cuti 5bulan tapi kena masuk special sem bulan feb nanti..wajib plak tu untuk coarse aku. Cuti ni makan tidor tengok tv, so bosan giler.nak keluar pun nak pergi mana, sini bukan kat bangi. Kalau kat bangi boleh lah tgk wayang ke, main bowling ke, karaoke ke...nasib nasib.sabar jerlah..

Main jerla games memanjangkan.hehehehe

No comments: