Jun 21, 2013

birthday party yanie.my roomate.my sahabat





15/6/2013 adalah birthday my close frenz di uniten..sabtu lepas.best birthday yanie sebab die kena cukup2 hari khamis ritu, semua berpakat malam tu ramai yang classmate turun simbah tepung,telur,air kunyit, dan lain2 lagi.macam banyak giler jer kan..ni kerja diorang lah.aku ni tak sampai hati nak buat sebab takut kena balik sebab waktu dah lah aku pakai baju kurung.paling kesian tudung yanie semua dah buang lepas kena.dah lah tudung kesayangan die.hahahaha.padan lah muka mu kan!

hari jumaat pulak adik yanie,raihan komplot dengan kitaowang untuk suprise birthday yanie..suprise kat tempat karaoke di alamanda,putrajaya.terima kasih jugak untuk adik yanie yang sangatlah baik giler belanja kitaowang ramai2 karaoke..seriusly adik yang sangat baguslah beli kek kat scret resepi,bagi hadiah jam lagi.sweet lah mu raihan..

atie,raihan,fatin,me


to yanie,thanks kawan ketika aku susah senang kau selalu ada.kawan yang sangat baik,caring walaupun agak kasar sikit.hahaha.tapi aku harap kau tak baca lah post aku ni,kang kembang hidung kaukan.harap kita kawan sampai bila2.HAPPY BELATED BIRTHDAY TO YOU.






p/s:post lambat-buzy giler since bergelar bachelor

No comments: