May 9, 2012

saya budak pra U

Assalamualaikum.oke sudah lama tidak update blog..tersangat busy,amboi..takde lah busy sebenarnya malas malas malas dan malas nak update.hee

alhamdulilah,saya diterima masuk ke form6 ala,form6 exam tersusah di dunia tu,yang ramai taknak masuk tu..yang kata susah susah susah tu..tapi aku masuk jugak jugak jugak..nak cakap terpaksa tu boleh la disebabkan upu taknak terima saya jadi pilihan form6 la ya...nak tunggu secondintake,hmm entahla,kalau ada rezeki ada lah


aku terima dengan seadanya masuk form6 ni,bagi aku best jer masuk form6 ni..ewahh,nak sedapkan hati yang berduka lara..kawan2 aku yang lain pun masuk form6 jugak so takde lah terasa aku terasing sorang2..saya masuk form6 sekolah saya yang dahulu dari form1 sampai form5,hmm dah sebati dengan BA da.masuk hari ke 2 orientasi form6..sangat sangat bosan

hmm,aku cadang nak ambik seni jer,minat la jugak seni seni ni..subjek wajib pengajian am,MUET..elektif (sejarah,bahasa melayu dan seni)..kali ni form6 ikut sem so takde lah susah cam dulu,senang la sikit..cuma asyik exam jer la..hope aku boleh buat yang terbaik untuk stpm..dan insyaallah akan masuk u satu hari nanti

3 comments:

Cik Adieb said...

Congrats dapat masuk F6 :D

Etty Selamat said...

Congrats! Ety pon ex-form6. Xde ape2 y susah pon. cme rse rendah dri sket sbb rmai geng msok u and matrik. But in the end, untong jugak sbb kwn y diploma xhbs lg tp kte da smbung dgree..

Good luck!

Etty Selamat said...

Congrats! Ety pon ex-form6. Xde ape2 y susah pon. cme rse rendah dri sket sbb rmai geng msok u and matrik. But in the end, untong jugak sbb kwn y diploma xhbs lg tp kte da smbung dgree..

Good luck!