Jan 27, 2012

rindu nak lepak dengan korang

rindu ah ngan korang student 4yakin/5yakin 2010/2011

aku ingat dulu..

ni masa waktu berbuka puasa bersama di rest house,Tapah

di kuala woh.


dengan korang aku rasa cam family aku jer..ecehhhh
terutama aku rindu dengan sahabat2 karib aku la..tak abis2 buli menbuli..gelak kan orang.gosip sana sini..selalu ajak bergosip dengan mimi lakan.artis la,bola la.

rindu giler gelak ketawa macam nak pecah perut dengan fitri..


rindu jugak dengan dilakhir.dah lama menyepi si dila..terima kasih jadi pembaca setia blog aku..nanti update la blog si dilah oiii..nak taw jugak cite terbaru ko..haish ko neh

aku dengan dila sebelum nak ambik kertas akaun spm 2011

rindu tinah,

nanti kita jumpa mi,ari ahad ni taw.ngek

rindu korang
lieza,tasa dan tinah


saya dan atiq.weh rindu ko la tiq sayang

ramdzan dan fiey
fiey saya rindu awak..dah lama tak sembang kot

i love this photo

candid plak korang



sekarang neh ,lepas abis spm ada yang keje,ada yang masih duduk rumah.yang ambik lesen keta,ada yang pindah..yang masuk PLKN..lastly,semoga korang berjaya lepas spm..moga semua sambung belajar.

p/s:jumpa korang masa result nnt

No comments: