May 31, 2011

MARI SERTAI BLOG PILIHAN MALAYSIA

syarat2

saya memilih kategori Blog Personal Wanita Pilihan 


rasanyer saya punya blog belum lagi untuk sampai blog pilihan MALAYSIA
saya tidak sepopular ben ashaari,cik epal,hanis zalikha serta tidak beribu pun followers
saya masuk contest ni saje suka2 dan mana tahu ada orang undi.hee
oke blog ini sudah 1 tahun 6bulan 2 minggu 6hari.
siapa yang ajar buat blog ni?oke,takde sapa pon ajar sebenarnya..untuk letak header dan mencomelkan blog ini dibuat sendiri oleh saya.dan saya mengikut tutorial yang blogger lain bagi.

sepanjang saya berblog lah kan macam2 saya pelajari dari senior blogger dan junior blogger.hee
macam2 informasi saya dapat tahu, dan blogger ni memang best sangat2..blog saya ni banyak cerita pasal personal saya dan korean(fan korea)..ada juga ada share jugak tentang keagaman dan filem.
dan itu sahaja..

tag:
my followers.


3 comments: