Feb 7, 2011

semalam traffic jam teruk



perkara biasalah tak kira lah cuti seminggu ke,hari raya termasuk lah baru abis tahun baru cina
berpusu2 orang balik ke selatan.
utara ke selatan sangat lah sesak.

chea yang nak balik rumah dari Ipoh ke Tapah..dekat 2jam jugak lah sangkut kat Gopeng..selalu sampai tapah 45minit dah sampai.ni dekat berjam2.sabar je lah ayah chea memandu.yang tak suka orang yang yang potong kiri.orang yang memotong kiri dianggap kurang ajar betul.mementingkan diri sendiri..orang yang memotong kiri tu kalau seorang sumpah seranah kat die.caci maki lagi.memang apa yang kita cakap ni doa buat dia
.tu baru seorang kalau  berpuluh.emmm.tak dapat teman nak jawab.


1 comment:

Addam Juhari said...

seyes? jam gila..ni pic real ke ehsan gugle??