Nov 7, 2010

notebook

assalamualaikum dari penulis blog che-are


hee,tibe-tibe plak mengenalkan diri.


sudah beberapa hari ini saya jarang menaip blog ini


kerana tiada cerita untuk diceritakan buat masa ini


tibe-tibe plak ada cerita..hee




jadi kita sambung pada...
hari khamis ayah saya telefon dari kuala lumpur


"tiah nak notebook tak?",
saya yang terkejut tibe-tibe ayah nak beli notebook
sebelum ini ada saya bagitahu ayah yang tiah teringin jugak nak notebook
tapi bukan lah nak waktu terdekat ini sebab laptop saya yang ayah beli tahun ini
ada masalah kena hantar ipoh
so saya cakap emm..nak gak.
ayah saya cakap nak warna putih or hitam
eh,saya terpikir ayah nak beli betol-betol ni
emmm..saya ckap lah emm,ayah ada duit ke nak beli
notebook bukan nyer harga berpuluh henget tapi dekat beribu jugak kan
if original or keluaran terbaru memang mahalkan
ayah cakap ayah nak beli
oke lah..beli jer lah
malam tu ayah balik naik van TNB
ayah suruh ambik notebook kamu ni
bukak-bukak memang notebook lah kan
so menyebabkan adik saya yang cute ini berkecil hati sebab dia tak de
untuk tidak menghampakan die saya berkata
kongsi2 lah bukan nyer ak nak pakai sorang2
dia pown berkata yelah2
asyik2 kakak jer dapat..hee
saya hanya mampu ketawa
ni lah notebook terbaru saya:-

ayah saya beli kat LOW YAT ayah cakap memang

banyak notebook dan laptop kat kedai tu.

Ayah beli keluaran terbaru macam-macam dapat free beli notebook

masa beli laptop tak de lah sebanyak tu die bagi barang free..

so.suke2 lah dpt notebook.hee

p/s:tak sabar sab2 ni...waa2


No comments: